تماس با ما
برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از خدمات زی سایت، میتوانید از راه های ارتباطی زیر با مشاورین و متخصصین ما در ارتباط باشید.
سوالات متداول طراحی سایت
هزینههای طراحی سایت معمولا شامل موارد زیر است:
هزینه ثبت یک دامنه که با این نام وب سایت شما مورد بازدید قرار میگیرد. مثلاً www.zisite.com
هزینه میزبانی وب (اجاره فضا یا Host در اینترنت) که صفحات وب سایت و پستهای الکترونیک شما را نگهداری میکند و قیمت آن بستگی به حجم فضای مورد نیاز و کیفیت آن بستگی دارد.
هزینه طراحی و پیاده سازی سایت و برنامه نویسیهای بخشهای مختلف پروژه که خوشبختانه تمامی این امکانات توسط تیم زی سایت برای شما قابل ارئه میباشد.
گستردگی وب سایت و سطح انتظارات شما از سایتتان
هر چقدر در ابتدای کار، مشتری خواستهی خود را واضح تر بیان نماید و هدف مشخصی از ساخت سایت خود داشته باشد، مراحل انجام پروژه سریعتر پیش خواهد رفت.
همکاری مشتری در طول انجام پروژه، در کمک به روند سریعتر پروژه موثر است. برای مثال، ارسال به موقع تصاویر یا محصولات برای یک سایت فروشگاهی
ما معمولا در 3 تا 10 روز کاری سایت را به مشتری تحویل میدهیم.
تیم طراحی سایت ما تمام تلاش خود را به کار میگیرد تا پروژه در زمان مقرر تحویل گردد.
1. اولین مرحله برای راه اندازی وب سایت انتخاب نام دامنه یا به اصطلاح نام وب سایت است؛ که معمولاً نام وب سایت با توجه به زمینه کاری شما و همچنین سلیقه شخصی تان انتخاب می شود. سعی کنید کلمات کلیدی مرتبط با کارتان را در نام دامنه بگنجانید و نام دامنه حداکثر ۱۲ کاراکتر باشد.
2. پس از انتخاب نام دامنه، باید یک هاست خوب انتخاب کنید. شرکت های هاستینگ به شما در مورد تعداد بازدیدهای احتمالی وب سایت و حجم ترافیک مورد نیاز مشاوره میدهند. پیشنهاد ما این است که از ابتدا سرور اختصاصی یا مجازی تهیه نکنید و با یک هاست اشتراکی مناسب کسب و کار اینترنتی خود را، راه اندازی کنید. پس از گذشت مدت زمانی و با رونق کسب و کارتان، میزان فضای لازم و پهنای باند ماهانه سایتتان را افزایش دهید.
3. مرحله بعد انتخاب نوع طراحی وب سایت است و باید مشخص کنید به دنبال طراحی چه نوع سایتی هستید. شما می توانید انواع سایت را با استفاده از قالب های طراحی سایت آماده یا از طریق cms و طراحی سایت اختصاصی طراحی و راه اندازی نمایید. مراحلی که به شما گفتیم در واقع مراحل ابتدایی طراحی سایت هستند که هر کدام جزئیات زیادی دارند.
بله؛ قدم اول، ارائه فایلهای آموزشی به کارفرما برای کاربری بخشهای مختلف وبسایت و محتواگذاری داخل آن است. این آموزشها معمولا بصورت فیلم تهیه و تنظیم شدهاند که کاربران میتوانند به راحتی آنها را مورد استفاده قرار دهند. همچنین در طی مدت پشتیبانی، حل مشکلات فنی وبسایت و بروزرسانی آن بر عهده زی سایت خواهد بود. به علاوه، یک اکانت اختصاصی به منظور پشتیبانی تیکت به کارفرما ارائه میگردد که به واسطه آن بتوانند از طریق سیستم تیکتینگ زی سایت مشکلات و درخواستهای خود را پیگیری کرده و از خدمات تیم پشتیبانی ما بهره مند گردد.
زمانی که کار طراحی سایت شما تمام شود و تمام باگها و مشکلات آن برطرف شود همه چیز به دست شما سپرده میشود. اگر هاست و دامنه سایتتان را از زی سایت خریداری کرده باشید (در حال حاضر خدمات ثبت دامنه و فروش هاست به صورت مستقیم توسط ما ارائه نمیشود)، پشتیبانی فنی و امنیت هاست بر عهده تیم ما خواهد بود. ما برای بسیاری از مشتریان خود پشتیبانی مستمر ارائه میکنیم.
شما متخصص کسب و کار خود هستید، بنابراین معمولاً بهتر است این کار از جانب شما باشد. با این حال، اگر به کمک نیاز دارید، میتوانیم برای سایتتان اپراتور تعیین کنیم که میتوانند به نوشتن محتوا یا ثبت محصولات کمک کنند. البته شایان ذکر است که این کار هزینه مضاعفی برای شما به همراه دارد.
فرم تماس با ما
پیام شما میتواند شروع یک مکالمۀ سازنده باشد
ارتباط با زی سایت
تلفن دفتر
031-3684-7335
تلفن همراه
09232804943
ساعات پاسخگویی تلفنی
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 16
ایمیل فروش
sale@zisite.com
واتساپ
09232804943
ایمیل پشتیبانی
support@zisite.com
پیامرسان ایتا
zisite
چت آنلاین
بر روی شروع گفتگو برروی دکمه گوشه پایین سمت راست کلیک کنید
آدرس: ایران، اصفهان
تمامی خدمات ما بصورت مجازی انجام می شود و زی سایت مراجعه حضوری ندارد.